Udsendelse af nyhedsbreve til dine kunder, leverandører og andre interesserede er en effektiv og billig måde at kommunikere på, når du vil fortælle om nye produkter, tilbud, nyheder og arrangementer.
Det er en oplagt måde at styrke loyaliteten hos dine kunder og et fantastisk medie til at holde kontakten med dine potentielle kunder med salg og mersalg for øje. For nyhedsbreve kan sælge og fastholde brugerne samtidig med, at de kan brande og skabe storytelling.
Der er stor forskel på gode og dårlige nyhedsbreve. De gode virker indbydende og interessante - de dårlige er kedelige og uoverskuelige.
Et godt nyhedsbrev opfylder tre overordnede krav:
Det indeholder relevante informationer for modtageren
Det er overskueligt opbygget med korte tekster og gode oplysende underoverskrifter
Det tager udgangspunkt i, at det skal give værdi for modtageren
Du skal beslutte, hvad modtageren skal klikke på
Send ikke det samme til alle, men tilpas og skab relevans
Genbrug og optimer det der virker, og drop det der ikke virker
Dårlige templates og døde e-maillister kan skade din e-mail marketing. Først og fremmest skal e-mails åbnes for at skabe værdi – derfor skal du undgå spamfilteret. Derudover skal de virke i dine subscribers e-mailklienter, så der kan skabes handling.
Vi vil gerne hjælpe dig med at få styr på din e-mail marketing, så du undgår at spilde arbejdstimer og godt indhold på e-mails, der ikke virker. Du får:
Pris: kr. 2.685,-
Skal det virkeligt være effektivt, så er E-mail Marketing automation løsningen for dig. Vi har stor erfaring med at opsætte automatiske flows, hvor brugerens adfærd er afgørende for de e-mails, som man modtager.
Er du i rejsebranchen, vil du som eksempel først igangsætte et Velkomst-flow med 3 indledende e-mails. Derefter sendes Grækenlands-flowet, fordi kunden har vist interesse for Grækenland, herefter Har Købt-flowet, Afrejse-flowet, Hjemkomst-flowet og så videre. Alt kører helt automatisk, når vi har hjulpet med opsætningen.
Du sparer meget tid, og du bliver væsentlig mere effektiv i kommunikationen, fordi dine kunder modtager relevant information. Når de har brug for det.
Kontakt os og hør mere. Så kan vi blandt andet fortælle om de 15 automatiske flows, baseret på kundens adfærd, som vi har udviklet i samarbejde med Primo Tours.
Læs om Marketing automation via MarketingPlatform.
Vestjysk Marketing har mange års erfaring med markedsføring via nyhedsbreve og online markedsføring generelt. Derfor kan vi bl.a. hjælpe med:
Med andre ord – vi kan hjælpe din virksomhed med alle aspekter omkring nyhedsbreve.
Online konsulent, Søren Kristensen
Med søgemaskineoptimering kan du for en relativ lille investering øge trafikken til din hjemmeside.
Med Google Analytics får du en komplet oversigt over alle de kanaler som skaber trafik og konverteringer. Er det Google, Facebook eller dine nyhedsbreve der skaber mest salg?
Email marketing er et fantastisk medie til at holde kontakten med dine potentielle kunder, med salg og mersalg for øje.
Få mere ud af din forretning