Bruger du også Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn og Instagram Ads?
Få alt data samlet samme sted, så du nemt og enkelt får et overblik over alt fra "spend" til fortjeneste.
Alt er opsat og integreret så du er hurtigt i gang.
Skræddersy selv VM-360° Dashboardet - så du får vist de tal der er relevante for dig.
Alle besøgene efterlader sin IP og nu kan du se, hvilke virksomheder der besøger din hjemmeside.
Du kan se, hvornår virksomheden besøgte din hjemmeside, samt hvor lang tid de ser på de enkelte sider.
Se også hvilke kanaler de kom fra, før besøget.
Få styr på din SEO indsats og følg med i din hjemmesides placeringer.
Følg dine placeringer i Google og Bing.
Øg indsatsen på de søgeord du vil placeres højere på, og fasthold dine bedste søgeords placeringer.
Du kan nemt integrere med Google Search Console.
Skræddersy dit overblik - så du får vist de tal, der er relevante for dig.
Få det fulde overblik over link aktivitet på din side.
Se hvilke domæner og sider, der linker til din hjemmeside, samt kvaliteten af de enkelte links.
Mister du links - Vises dette også i VM-360° Dashboardet.
Få et samlet overblik over alt hvad der sker på dine profilsider på tværs af dine sociale medier.
Overblik over Likes, Rækkevidde, demografien, kliks og meget mere.
Samlet i et nemt og overskueligt Dashboard.
Med få klik kan du hurtigt og nemt skræddersy rapporter, der alene viser de data du finder væsentlige. Det kan eksempelvis være rapporter der er målrettet direktionen, salgsafdeling og marketing.
Rapporterne er nemme og overskuelige - både at opsætte og aflæse.
Få en skræddersyet VM-360° rapport når du vil.
Se hvordan dine besøgene kommer til din hjemmeside samt hvornår.
Overblik over hvilke kanaler der leverer mest trafik til din side, men også hvor du får den mest aktuelle trafik fra.
Data fra Google Analytics, men i et nemt og overskueligt VM-360° Dashboard, der viser de relevante data.
Måske får du ikke altid fulgt op på alle leads fra hjemmesiden.
Har du en eller flere kontaktformularer på dit website - samles alle leads et sted.
Sæt sporing på alle leads, så du også kan se hvor det enkelte specifikke lead kommer fra.