NY WEBSHOP: Fokus på funktionalitet og virksomhedens DNA

I august gik en ny webshop live. Det var AcupunctureShops, hvor der både er mulighed for køb af materialer og inventar til helseklinikker. Webshoppen blev til i et tæt samarbejde med Vestjysk Marketing.

Den nye webshop hos AcupunctureShop er et godt eksempel på en udfordring, der møder mange ude i det store webshop-land – den kunne ikke længere følge med i den måde, vi bruger internethandel. For når omsætningen vokser, må vi automatisere arbejdsgangene:

- Mange har allerede en eksisterende webshop, men så er den enten ikke mobilvenlig eller også er alt arbejdet i den meget manuelt, fortæller projektleder René Justesen fra Vestjysk Marketing, som var blandt de drivende kræfter i projekt ”Ny webshop til AcupunctureShop”.

Dette var også tilfældet hos AcupunctureShop, og løsningen var derfor klar:

- Vi skulle ikke bare lave en ny webshop. Det handlede om automatisering af en masse opgaver. Derfor er den nye webshop fuldt integreret med deres eksisterende ERP-system, uddyber René Justesen og fortsætter:

- Det gør hverdagen meget nemmere, når man kun skal rette en pris ét sted eller kun skal oprette en vare én gang. Alt kører fra samme sted. Der sker altså ikke en udveksling af data men en live-integration.

Fremhæver det oprindelige DNA

Den tætte integegration fremhæves også af projektlederen som det mest unikke ved projektet. Men det er ikke det eneste, som er hver at trække frem i lyset. Ét bestemt modul viser nemlig også AcupunctureShops DNA:

- Kursusmodulet er noget særligt. For det første er der ikke ret mange, som har det med i deres webshop. Men det viser virkelig godt, hvor passionen for AcupunctureShop kommer fra. De ikke bare er en butik, som sælger varer men en virksomhed, der udspringer af en oprigtig interesse for faget.

Se AcupunctureShops nye udstillingsvindue her 

Overvejer du også en ny webshop, så tøv ikke med at tage en snak med os. Vi glæder os til at finde den bedste løsning til dig. 

Få styr på GDPR og e-mails

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få vores guide til GDPR og e-mail marketing.

Download vores GDPR-guide