Nyt Logo – samme navn og værdier 

 

Ved etableringen af Vestjysk Marketing i 1998 var det primære fokus marketingopgaver for kunder i lokalområdet. Dengang lå kontoret på Kastanjevej – i privaten hos Boy Boysen.

Meget er sket siden. Vores kunder og marketingområdet har udviklet sig og vi er ”flyttet” med. I dag er vi samlet 35 medarbejdere med hovedfokus på DIGITAL UDVIKLING. Vores markedsområde er nu hele Danmark; og vi har åbnet Vestjysk Marketing Holstebro og overtaget aktiemajoriteten af reklamebureauet FXA i Århus.

Ovennævnte har betydet, at vi har valgt at ta’ vores egen medicin og revitaliseret vores logo og samtidigt fået et tiltrængt løft i vores layout således at vores grafiske udtryk er tilpasset et 2019 udtryk.

 

Du kan se vores nye designmanual her.

(Har jeres virksomhed brug for et tilsvarende løft hjælper vi gerne med det)

Vores nye designlinje betyder også et farvel til vores payoff: 99% full service webbureau.

Vestjysk Marketing har ændret sig de sidste par år. Vi har fået et bredere marketing fokus i kraft af vores udvidelser i Holstebro og Århus ; og kan dermed løfte stort set alle marketingopgaver.

Vi skifter fra 99% fuldservice webbbureau til Digitalt bureau.

 

Hvorfor ikke skifte navn?

Vi får ofte spørgsmålet: Hvorfor skifter I ikke navn? I arbejder jo primært med digitale opgaver og i hele Danmark. Jeres navn sender jo et forkert signal!

 Indrømmet:

Vi har også været fristet mange gange i forhold til et navneskifte! Men vi har valgt at holde fast i vores gamle kære navn og ikke mindst grundfortælling, hvor vi værner om vores vestjyske værdier, der betyder at ”et ord er et ord” – og vi strækker os længere for kunderne! Vi er fleksible og skræddersyr gerne løsninger til den enkelte kunde!

Men uanset ovennævnte nyheder!: Så har vi altid kaffe på kanden og tid til en snak! Det kommer vi aldrig til at ændre.

 

Tankerne bag vores logo

Det oprindelige logo blev skabt i samarbejde med Rasmussens Bogtrykkeri. Det hæderkronede lokale trykkeri i Ringkøbing, der nu er en del af Videbæk Bogtrykkeri.

 

Helhed:             

Vestjysk Marketing skal tænke i helheder og 360 graders rådgivning. Dette er illustreret med én rund cirkel.

 

Åben for input:                           

Vestjysk Marketing skal være åben for input ude fra og være opmærksom på de udefrakommende forhold, der kan få betydning for kunderne og os selv. Derfor er den runde cirkel gennemskåret så der er plads til det spændende udefra.

 

Kvalitet

Vestjysk Marketing står for kvalitet. Derfor er fluebenet eller korrekt-tegnet et centralt element.