Primo Tours vinder Digital Gazellepris 2017

Primo Tours vinder Digital Gazellepris 2017

Dato: 15/11/2017 - Skrevet af: Vestjysk Marketing

Stort tillykke til vores kunde Primo Tours

Digital Gazellepris med VækstAftale

Vi glæder os naturligvis altid, når vores kunder oplever digital vækst! Nu er glæden derfor også ekstraordinær stor, da det er lykkedes vores kunde Primo Tours A/S, at vinde den Digitale Gazellepris 2017 i region Midtjylland. Det er Dagbladet Børsen, i samarbejde med Google, der står for uddelingen.

Prisen blev givet til Primo Tours med baggrund i den eksplosive vækst, der er drevet af en stærk og fokuseret digital strategi på et landsdækkende marked, hvor konkurrencen er meget skarp.

Gazellepris

”Primo Tours har opbygget en stærk digital forretningsmodel, der er centreret om en brugervenlig it-platform, der gør det nemt for kunderne at finde den rigtige rejse. Det gør dem til et skoleeksempel på, hvordan en digital forretningsstrategi eksekveres til UG. Og det er en af grundene til, at stifterne er lykkedes med at etablere en seriøs markedsudfordrer, der kan konkurrere både med de traditionelle rejsebureauer og de fremadstormende internationale digitale tjenester,” siger Jesper Eiby Christoffersen, marketingdirektør hos Google Danmark og ansvarlig for den digitale gazellepris.

Vi har været med på hele rejsen

Primo Tours blev etableret i 2009, og Vestjysk Marketing har været med på Primo Tours ”digitale” rejse fra dag 1. Vi udviklede rejsebureauets første hjemmeside, der siden gentagne gange er gentænkt og videreudviklet, således at www.primotours.dk i dag fremstår som en særdeles stærk og sælgende hjemmeside udviklet i VMCMS6 og med en effektiv integration til bookingsystemet Tourpaq. Hjemmesiden er naturligvis mobilvenlig, og på det tekniske plan er den optimeret i forhold til SEO.

Primo Tours salgsstrategi inkluderer naturligvis udnyttelse af email marketing, hvor der er opbygget en database på mere end 150.000 email abonnementer. De sociale medier er også et vigtigt element og her står Primo Tours også stærkt på Facebook, Instagram og YouTube. Derudover er der gennemført en lang række digitale aktiviteter, der også hænger sammen med den mere traditionelle markedsføring.

VækstAftale med VækstMøder giver fokus

Primo Tours digitale tilstedeværelse sker i et særdeles tæt samarbejde med Vestjysk Marketings online marketing afdeling. Derfor har Primo Tours valgt at indgå i en VækstAftale med os. VækstAftalerne er en form for 360 graders online aftale, der også inkluderer VækstMøder, der fokuserer på en effektiv evaluering af de igangsatte aktiviteter, fokus på de kommende aktiviteter, samt ProAktive forslag til videreudvikling.

Se og hør et kort videoindslag fra direktør Bjarke Hansen, der fortæller om vores mangeårige tætte samarbejde her.

Endnu engang: Tillykke med den Digitale Gazelle 2017 – vi ser frem til et fortsat godt samarbejde.

Læs mere om VækstAftale her

Se mere om Primo Tours her

Denne hjemmeside bruger cookies for at fungere, til brug for trafikmåling og optimering af sidens indhold samt til at målrette markedsføring. Ved at bruge vores side accepterer du brug af cookies til disse formål. Om cookie-politikker
Information
Funktionalitet
Statistik
Marketing

Hvad er cookies?

En cookie er en fil, som browseren lægger på din computer. Den gør det muligt at genkende din computer, og huske valg du tidligere har truffet på hjemmesiden. En cookie kan ikke sprede computervirus eller andre skadelige programmer. Cookies sletter sig selv efter et vist antal måneder (kan variere), men de fornyes efter hvert besøg. Cookien kan ikke se, hvem du er, hvad du hedder, hvor du bor eller om computeren bruges af en eller flere personer. Hvis du giver personlige oplysninger til en hjemmeside, så kan en cookie dog anvendes til at huske dig til næste gang du besøger hjemmesiden.

Cookie-indstillinger

vm-gdpr - 1 måned

Bruges til at huske de valg der tages under Cookie-Indstillinger.

vm-gdpr-accept - 1 måned

Angiver om cookie-indstillinger er blevet gennemgået / accepteret.

Google Analytics

_ga - 2 år

Denne cookie fra Google bruges til overvågning af trafik på vores hjemmeside og sporing af hver besøgendes antal besøg, tidspunktet for det første besøg, tidligere besøg og det aktuelle besøg.

_gid - Slettes når browseren lukkes

Denne cookie bruges til at spore, hvor lang tid den besøgende bruger på hjemmesiden.

_gat - Slettes når browseren lukkes

Bruges til at reducere mængden af forespørgsler til Google

collect - 2 år

Bruges til at sende data til Google Analytics om den besøgendes enhed og adfærd. Sporer den besøgende på tværs af d evices og marketing kanaler.

Google Tag Manager

_dc_gtm_UA-# - Slettes når browseren lukkes

Bruges af Google Tag Manager til at kontrollere opstarten af Google Analytics-koden. # = ID fra Google Analytics.

Mailtrigger

__ lkey - Udløber efter 1 år

Denne cookie bruges til at identificere nyhedsbrevsmodtagere, for at kunne sende mere relevante nyhedsbreve og markedsføring.

__lvisit - Slettes automatisk efter 5 timer

Kan oprettes ved interaktion med virksomhedens online markedsføring. Perioden forlænges ved hvert genbesøg.

Youtube

PREF - 8 måneder.

Denne cookie gemmer dine præferencer og andre oplysninger herunder foretrukket sprog, hvor mange søgeresultater du ønsker vist på siden, og om du ønsker at Googles SafeSearch-filter er aktiveret

VISITOR_INFO1_LIVE - 179 dage.

En cookie, som YouTube opretter, der måler din hastighed, for at bestemme om du skal bruge den nye eller gamle afspiller

YSC - Session

Denne cookie oprettes af YouTube-videoservicen på sider med indlejrede YouTube-videoer. Denne cookie bruges ved embed af youtube videoer. HSID, LOGIN_INFO, PREF, SAPISID, SID, SSID: Disse cookies bliver sat via et indlejret YouTube video. De registrerer anonymt statistisk data på f.eks. hvor mange gange en video er set samt hvilke indstillinger der benyttes til fremvisning. Ingen sensitiv data gemmes medmindre du er logget ind på din Google konto. Er dette tilfældet, så forbindes dine valg med din konto – f.eks. hvis du har trykket ”syntes god om” på en video. Maks levetid 2 år.

LeadScoreApp

__ lsv - 5 min.

Bruges for at adskille besøgende.

__ lsk - 1 år.

Kan oprettes ved interaktion med virksomhedens online markedsføring.

__lsanno - 5 timer.

Kan oprettes ved interaktion med virksomhedens online markedsføring. Denne cookie bruges til at identificere nyhedsbrevsmodtagere for at kunne sende mere relevante nyhedsbreve og markedsføring.

Sleeknotes

SNC - 2 år.

Benyttes til at tracke anonym data til statistik for overordnet brug af Sleeknote samt individuelle events på boksene.

SNS - Slettes når browseren lukkes

Oprettes/opdateres ved hvert besøg. Bruges til at adskille tilmeldte brugere af formular.

_pk_id - 2 år.

Oprettes ved hvert besøg. Bruges til at adskille brugere til statistik til sleeknotes.

_pk_ses - Slettes når browseren lukkes

Oprettes ved hvert besøg. Benyttes under den enkelte session til at gruppere sidevisninger til statistik for bokse og visninger.

Google Adwords

ads/ga-audiences - 2 år

Bruges af Google Adwords til at genoptage besøgende, der sandsynligvis vil konvertere til kunder baseret på den besøgendes online adfærd på tværs af websteder.