Case


Over 600 nye subscribers på 2 måneder

I begyndelse af 2024 præsenterede Frydendahl os for et ønske om flere subscribers på deres eksisterende e-mailliste. Løsningen blev en digital hummerguide, der guider nybegynderen til den bedste start på hummerfiskeri.

Hummerguiden blev til i tæt samarbejde mellem Frydendahls eksperter, vores digitale marketingteam og grafikere. Herefter blev guiden lovet væk i en klassisk leadkampagne på Instagram og Facebook. Uden storslåede og prangende annoncebudget stod det allerede fra de første kampagnedage klart: Vi havde en succeshistorie mellem hænderne.

Resultatet: På blot 2 måneder fik Frydendahl over 600 nye subscribers. Til blot 3,83 kr. pr. lead. Efterfølgende er tilstrømningen af nye subscribers fortsat – og mon ikke Frydendahl snart har en ny, spændende guide på vej igen.

Tove Lauridsen

Administration

Vi er glade for samarbejdet med Vestjysk Marketing


"Vi har i samarbejde med Vestjysk Marketing, fået godt gang i udsendelsen af vores nyhedsbrev. Da vi gerne ville øge antallet af modtagere, foreslog de en kampagne, baseret på vores know-how på bestemte produkter. Vi fandt frem til det skulle være på hummerfangst og de udarbejdede hummerguiden i samarbejde med os. Vi fik en god og yderst professionel udarbejdet kampagne, som virkelig gav et resultat vi kun kan være tilfredse med!” Udtaler Tove Lauridsen, Frydendahl.

Få mere ud af din forretning


Lad os tage en snak om effektive og digitale muligheder!

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidigt, at vi må kontakte dig. Se vores generelle betingelser her.