Sikre din virksomheds genkendelighed på tværs af alle platforme.

Derfor bør alle virksomheder følge en designmanual.

For at sikre genkendelighed i materialerne og skabe synergier i vores indsatser er det vigtigt, at vi alle som benytter virksomhedens identitet følger samme retningslinjer for design og grafisk retning. Designmanualen viser rammer for og vejledninger til blandt andet brug af logoer, farver, billeder og skrifttyper.

Manualen skal lette dig i arbejdet med at kommunikere om virksomheden, og sikrer at alle vi, der arbejder med kommunikation omkring virksomheden, understøtter hinanden i arbejdet. Brug derfor en designmanual som et opslagsværk, hver gang du arbejder med materialer og produkter, der har med virksomheden at gøre.

Kontakt os med det samme – og få overblik over dine muligheder!

Referencer og inspiration

Branding, logo, nyt navn eller måske bare vitaminer til dit nuværende logo?

Logo, branding og revitalisering

Grafisk kommunikation

Senior Art Director, Kasper Gøttsche

Opmærksomhed

Vi sikrer den overordnede linje og stil i annoncekampagner, grafiske produktioner, visuelle identiteter, video etc.

Den røde tråd

Vi udarbejder konceptet til dit behov. Tænk på konceptet som skitsen til udformningen af opgavens enkelte dele.

Grafisk produktion

Produktion af alt fra et enkelt logo til den store forkromede brand- og designmanual. Tryksager, skiltning, papirlinje, merchandise etc.

Vi er klar til at udføre jeres nye design


Kontakt os i dag til en uforpligtende snak

Når du udfylder formularen accepterer du samtidig at vi må kontakte dig. Læs vores betingelser her.