Få konkrete tips til konverteringsoptimering

Få tilsendt vores whitepaper om konverteringsoptimering
"10 årsager til at din virksomheds hjemmeside ikke skaber leads!"

Gratis konverteringstips - tryk her

Ole Stampe Larsen ny digital chef i Vestjysk Marketing

Dato: 09/11/2017 - Skrevet af: Vestjysk Marketing


Den nye digitale chef, der er 43 år, kommer fra en stilling som leder af den digitale afdeling i BoConcept, hvor han har været ansvarlig for den samlede digitalmarketing indsats i 65 lande. Tidligere har Ole været digital marketing-ansvarlig hos Nic. Christiansen Gruppen og Nobia Gruppen / HTH Køkkener. 

Rent karrieremæssigt har Ole Stampe Larsen dermed arbejdet med digital marketing i mere end 15 år, og han har eksempelvis tidligere vundet årets E-handelspris. Det er derfor en særdeles erfaren og kompetent digitalchef, der nu får ansvaret for den fremtidige udvikling af Vestjysk Marketings online afdeling og en fortsat udvikling af Vestjysk Marketings online produkter.

Baggrunden for udvidelsen af online afdelingen er en markant vækst i samarbejdet med kunder, der ønsker at fokusere på den digitale udvikling af deres forretningt. Det er ikke mindst interessen for online Vækstaftaler, der har betyder stor kundetilgang. Vækstaftalerne sikrer kunderne såkaldt SPOC – single point of contact; og dermed kun én kontaktperson i forhold til kundens samlede digitale indsats. VækstAftalerne inkluderer også periodiske VækstMøder - typisk 4 møder pr. år

Den nye digitale chef er opvokset og bosat i Skjern, hvor hustruen Linda Stampe blandt andet driver galleri og butik, hvilket Ole Stampe Larsen også er involveret i. Parret har 2 børn.

”Vi glæder os over, at det er lykkedes at få Ole med på vores online team af dedikerede medarbejdere” siger direktør Boy Boysen og fortsætter: ”Vi har store ambitioner når det gælder digital fokus. Vi har nu 6 medarbejdere, der er færdig eller i gang med Google certificeringerne og vi har dermed aldrig stået stærkere end netop nu – og vi glæder os over den positive tilgang af kunder – og ikke mindst kunder, der stiller store krav til deres online tilstedeværelse”.