Hvordan bygger man en stærk forretning på godt håndværk, akustik og vestjyske værdier?
I-Wood Denmark havde styr på kvaliteten og produktionen – men manglede et samlet greb om kommunikation, branding og digital eksekvering. Da vi mødte dem, var ambitionen klar: At tage næste skridt og skabe en forretning, der både så ud og kommunikerede som den virksomhed, de var i færd med at blive.
"Hos I-Wood Denmark havde vi brug for at have en nær relation til det marketingbureau, som skulle kommunikere vores virksomhed videre. Derfor var det i høj grad vigtigt for os, at finde et lokalt bureau, som vi kunne mødes med og have en parallel dialog med"
Casper Krogh Olesen
CEO, I-Wood Denmark
Vi startede samarbejdet med en gennemarbejdet kommunikationsstrategi, der skabte klarhed omkring I-Woods position, kernefortælling og målgruppe. Derfra blev grundlaget lagt for et langsigtet partnerskab, hvor vi i dag fungerer som en ekstern marketingafdeling med fuldt kendskab til forretningen.
Vi har sidenhen løftet hele virksomhedens identitet og digitale tilstedeværelse:
“Vi ser Vestjysk Marketing som en del af vores virksomhed, og derfor har vi også høje forventningerne til arbejdet, der bliver lagt bag. Forventninger som er blevet indløst, og i særdeleshed er grunden til, at vi har valgt at lave en VækstAftale”
Casper Krogh Olesen
CEO, I-Wood Denmark