Struer Friskole har stærke rødder i den grundtvig-koldske skoletradition, hvor fællesskab, fortælling og glæden ved at lære er i centrum.
Skolen ønskede at forny deres visuelle identitet og digitale tilstedeværelse, så udtrykket matchede den kreative, trygge og jordnære hverdag, eleverne møder – samtidig med, at historien og værdierne stod tydeligt frem.
"Det var vigtigt for os at skabe et design, der var helt unikt for Struer Friskole – noget, man aldrig er i tvivl om, når man ser det. Det geometriske symbol giver struktur og leg på samme tid, mens farveskalaen spejler skolens trygge rammer og fællesskab."
Nikoline Nielsen
Art director, Vestjysk Marketing
Vi udviklede en ny visuel identitet og et nyt website, der giver et moderne og helhedsorienteret udtryk:
Identiteten bevarer Struer Friskoles stærke rødder, taler til den grønne kundetype. Se vores anden case Udefriskolen, som taler til den gule kundetype og som også har fået sin helt egen identitet.