Personlige relationer skaber tillid og vækst

Med gode relationer, forståelse og engagement kommer man langt. Det er samarbejdet mellem skærbækcentret og Vestjysk Marketing et rigtig godt eksempel på. Her bygger VækstAftalen på gode snakke og tillid til, at tingene bliver gjort ordentligt.

I 2019 indledte skærbækcentret og Vestjysk Marketing et nyt samarbejde, der startede med en VækstAftale, og inden året var omme også indebar designopgaver og hosting af hjemmeside. Samarbejdet, der bygger på gode personlige relationer og gode snakke, satte fra starten præg på en god proces. Først med salgschefen og senere med Vestjysk Marketings digitale marketing konsulenter:

- Det startede faktisk med, at jeg i min funktion som konsulent anbefalede Vestjysk Marketing til en anden kunde. Jeg havde fulgt lidt med på de sociale medier, og der fik jeg et indtryk af, at de nok også kunne løfte skærbækcentrets opgaver, fortæller Lars Detlef, der er primær kontaktperson fra skærbækcentret til Vestjysk Marketing.

 

Vil du vide mere om en VækstAftale?

Så kig med her

Lars Detlef

skærbækcentret

skærbækcentret fortæller



"Hvis jeg skal anbefale Vestjysk Marketing for noget, er det for de personlige relationer. De forstår at formidle et budskab til os kunder, så vi forstår, hvad vi har købt. Samtidig har de formået at lytte til vores ønsker – og ramt ret godt. De har virkeligt sat sig ind i vores virksomhed."

ØNSKER OM DIALOG OG FAGLIG SPARRING

Helt fra starten var Lars Detlef og kollegaerne i skærbækcentret helt klare om, hvad de ønskede fra Vestjysk Marketing. De havde naturligvis nogle konkrete opgaver, som skulle løses, men dialog og faglig sparring stod højt på ønskelisten:

- Vi havde behov for gode personlige relationer. Der er mange andre, som kan det samme, men vi tror og stoler på, at Vestjysk Marketing arbejder for at fremme vores forretning. Vestjysk Marketing gjorde et godt indtryk tidligt. Ikke af arbejdet, for det havde vi jo ikke set endnu, men personligt, lyder det fra Lars Detlef, som fortsætter:

- Jeg kan godt lide den ligefremme og vestjyske tilgang til tingene, hvor man ikke gør det til mere, end det er. Vi får det, vi har brug for, og står ikke tilbage med fornemmelsen af at blive opkrævet 10.000 kr. for noget, vi ikke har bedt om.

VækstAftalen blev starten på et spændende partnerskab, der tilbyder skærbækcentret et par ekstra hænder til at klare de løbende marketingopgaver. Det gælder både store nye projekter, men også små hurtige idéer:

- Hos Vestjysk Marketing er de nemme at snakke med, og vi har tiltro til det, de siger. Nogle gange spørger jeg også bare lige vores kontakt Bilal, om noget kunne være en god idé. Simpelthen for at få faglig sparring, siger Lars Detlef.

Den gode kommunikation har i løbet af samarbejdet også vist sig i de konkrete opgaver:

- Blandt andet da vi fik lavet nyhedsbreve og flows fik vi indtrykket, at vores digitale marketing konsulent Christina Løvfall faktisk havde sat sig ind i, hvem vi er. Det gjorde arbejdet meget nemmere. Vi er ikke så meget anderledes end alle de andre. Så det er de små ting, de skal lytte efter – og det gjorde de, forklarer Lars Detlef.

Derfor ramte salgschefen hos Vestjysk Marketing også helt plet, da forslaget om en VækstAftale kom på tale. Med en VækstAftale hjælper Vestjysk Marketing mange kunder med at prioritere marketing-kræfterne bedst muligt. Det handler både om, hvordan vi bedst og billigst rammer den helt rigtige målgruppe, og om at tilbyde fleksibilitet. Det gjorde i høj grad også en forskel for skærbækcentrets valg:

- Vi kan godt skifte lidt i emner og fokus, så vi ville hellere have et antal timer end at være låst på en specifik opgave. Det er vigtigt for os, og derfor har vi valgt en VækstAftale. Det handler ikke om quickfix, men om at vi kan mærke, at de arbejder for at udvikle vores forretning på sigt, fortæller Lars Detlef.

Skal vi også skabe resultater for dig?

Se hele vores digitale værktøjskasse

LYS FREMTID OG KLAR ANBEFALING

Fremtiden for samarbejdet mellem skærbækcentret og Vestjysk Marketing tegner lys. Hos begge ser man frem det nye år med nye opgaver og spændende udfordringer:

- Vi ser frem til et for begge parter langt og udbytterigt samarbejde. Og vi glæder os til 2020 med høje forventninger, siger Lars Detlef med et smil, inden han afslutningsvis slår fast:

- Hvis jeg skal anbefale Vestjysk Marketing for noget, er det for de personlige relationer. De forstår at formidle et budskab til os kunder, så vi forstår, hvad vi har købt. Samtidig har de formået at lytte til vores ønsker – og ramt ret godt. De har virkeligt sat sig ind i vores virksomhed.

Er du også klar til en VækstAftale?

Kontakt os i dag 

HVEM ER SKÆRBÆKCENTRET?

I skærbækcentret er der plads til alle – hvad end du ønsker et afslappende familieophold, en aktiv ferie, et firmaarrangement, en konference eller blot et spil bowling. Med Nationalpark Vadehavet som nabo, en tætpakket arrangementskalender og et væld af muligheder for leg og bevægelse, er alle muligheder åbne i Danmarks hyggeligste feriecenter.

Lær skærbækcentret bedre at kende

Klar til at vækste digitalt?


Lad os tage en snak om effektive og digitale muligheder!

Ole Stampe Larsen

Kundedirektør & Medejer (+45) 69 14 86 50 Ole@vestjyskmarketing.dk

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidigt, at vi må kontakte dig. Se vores generelle betingelser her.