MASSER AF SYNLIGHED VAR LØSNINGEN
Vi rådgav Anne til en kort briefing, hvor vi i øvrigt gik ud med et samlet budget på blot ¼ af deres tilbud fra en konkurrent, og fik hurtigt sat målgrupper og annoncering op.
Herning HF & VUC fik hjælp på følgende kanaler:
- Facebook
- Google Display Ads
- Google Ads
På Facebook og delvist på Google Display kørte vi remarketing mod dem, som havde besøgt relevante sider på hjemmesiden – og/eller interageret med Herning HF & VUC’s Facebook-opslag.
På Google Ads fangede vi dem, som søgte efter hjælp til at komme videre på universitetet fra HF med relevante søgetermer og selvfølgelig annoncer, som informerede og ledte de besøgende ind på tilmeldingssiden.
Slutteligt tilføjede vi en mere intuitiv tilgang til tilmeldingen på hjemmesiden med knapper til relevante handlinger.
Herning HF & VUC gik fra 2 tilmeldte til et godt fyldt klasseværelse med 21 tilmeldte.
Medieforbrug samlet: 7.500 kr.
Periode: 21. juni – 14 juli og igen fra 1. – 16. august 2019.
Har du også brug for en hjælpende hånd?
Kontakt os i dag