Hippotours
Vi har igennem 2017 arbejdet på at forbedre HippoTours synlighed online, hovedsageligt gennem søgemaskineoptimering og Google AdWords optimering. Det er primært HippoTours svenske del af hjemmesiden, vi har arbejdet med.
Ved hjælp af søgemaskineoptimering har vi formået at øge antallet af organiske resultater for hippotours.se - hvor vi har set en 28,61% stigning i antallet af brugere fra 2016 til 2017. Dette har medført en stigning i transaktioner på 22,58%, hvilket har resulteret i en omsætnings stigning på 40,49%.
I løbet af året formåede vi at få 15 søgeord i top1 position, 33 søgeord på top3 og 3 søgeord ind i top10. - Et direkte resultat af søgemaskineoptimering og en vægtende faktor i stigningen af organiske besøgende.
Igennem løbende adwords-optimeringer har vi over samme periode øget antallet af besøgende fra adwords med 24,32%. Plus formindsket klikprisen med 7,99%.
Få mere ud af din forretning
Se Hippotours hjemmeside