Hippotours


Fokuseret arbejde med SEO og AdWords

Vi har igennem 2017 arbejdet på at forbedre HippoTours synlighed online, hovedsageligt gennem søgemaskineoptimering og Google AdWords optimering. Det er primært HippoTours svenske del af hjemmesiden, vi har arbejdet med. 

Ved hjælp af søgemaskineoptimering har vi formået at øge antallet af organiske resultater for hippotours.se - hvor vi har set en 28,61% stigning i antallet af brugere fra 2016 til 2017. Dette har medført en stigning i transaktioner på 22,58%, hvilket har resulteret i en omsætnings stigning på 40,49%.

I løbet af året formåede vi at få 15 søgeord i top1 position, 33 søgeord på top3 og 3 søgeord ind i top10.  - Et direkte resultat af søgemaskineoptimering og en vægtende faktor i stigningen af organiske besøgende.

Igennem løbende adwords-optimeringer har vi over samme periode øget antallet af besøgende fra adwords med 24,32%. Plus formindsket klikprisen med 7,99%. 

Optimering skaber resultater


0 %

Vækst

28% stigning af brugere fra 2016 til 2017

-

-

-

Se siden her

0 %

Vækst

Stigning i transaktioner på 22%

-

-

-

Se siden her

0 %

Vækst

Stigning i omsætning på 40% 

-

-

-

Se siden her

0 %

Vækst

AdWords besøg er steget med 24%

-

-

-

Se siden her

Vi er klar til at hjælpe jer med jeres online marketing udfordringer


Kontakt os i dag til en uforpligtende snak

Tonny Sørensen

Salgschef +45 30 15 33 55 tos@vestjyskmarketing.dk

Se Hippotours hjemmeside 

Se mere