Case


The power of interaction

I starten af 2024 bød vi endnu en ny kunde velkommen hos Vestjysk Marketing. Denne gang var det REEL Forsikringspartner. Opgaven var klar: Vi skal have skabt mere opmærksomhed og viden om, hvad det vil sige at bruge en uvildig forsikringsmægler – altså hvordan kan virksomhederne få gavn af sådan et samarbejde.

Som en del af indsatsen var klassiske, informerende opslag på både Facebook og LinkedIn, men på en ny facon og med nyt visuelt materiale.

Efter blot få opslag viste effekten fra nyt indhold og ikke mindst interaktion sig. Vi opfordrede nemlig kunden til selv at dele de organiske opslag med en personlig note:

6 delinger
9x eksponeringer*

11 delinger
21x eksponeringer*

12 delinger
23x eksponeringer*

Bjarke Jakobsen

Forsikringsrådgiver

REEL Forsikringspartner fortæller


”Det er forholdsvis nyt land for os at fortælle om vores erhverv på de sociale medier og derfor lidt en overraskelse at se, hvor stor effekt en deling eller kommentar kan have. Vestjysk Marketing har vist os, at vi ikke behøver have tusindvis af faste følgere for at nå ud med et budskab. Det handler lige så meget om godt indhold og aktivt skabe dialogen, når et opslag er offentliggjort.”

Tallene i eksemplerne er fra Facebook, hvor REEL Forsikringspartner blot har 12 synes godt om og 26 følgere (pr. 15. marts 2024). Der er ikke brugt en eneste annoncekrone på Boost. Det er effekten af interaktion.

*Sammenlignet med seneste opslag før den nye indsats blev igangsat i februar 2024.

Få mere ud af din forretning


Lad os tage en snak om effektive og digitale muligheder!

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidigt, at vi må kontakte dig. Se vores generelle betingelser her.