Trucklageret
Det startede med en ny hjemmeside, da Trucklageret.dk og Vestjysk Marketing indledte et samarbejde i 2019. Siden da er der tegnet en VækstAftale, hvor fokus har været at øge salget via deres digitale marketing indsats.
Tilbage i 2019 stod den Varde-baserede virksomhed Trucklageret.dk og kløede sig i håret. Deres daværende hjemmeside stod overfor en opdatering, men de havde svært ved at finde den rigtige udbyder, der kunne ramme, den hjemmeside de gerne ville have. Og så var det meget vigtigt at finde en udbyder, der var anbefalet af andre:
- Det var lidt svært for os at finde det rigtige firma til at lave vores hjemmeside. Vi følte, at vores daværende udbyder ville sætte os for meget i nogle kasser, vi ikke ville i. Så vi skulle have en ny udbyder, men da det er en stor beslutning, så var det meget vigtigt for os, at det var et firma, der var anbefalet af andre, fortæller Louise Aae Christensen fra Trucklageret.dk og fortsætter:
- Vi snakkede med vores IT-udbyder Mentor IT, og de anbefalede Vestjysk Marketing til os. Jeg kendte faktisk lidt til Boy (Vestjysk Marketings direktør), og efter et par snakke stod det hurtigt klart, at det var dem, vi ledte efter.
Vil du vide mere om en VækstAftale?
"Den personlige dialog, jeg har, med Søren og Kevin er rigtig god. Hvis jeg ringer eller skriver til dem, så får jeg svar fra dem hurtigt. Man føler ikke, at man bare er et nummer i rækken; det føles nærmest som om, at de er mine kollegaer. Jeg kan sparre med dem, og går jeg til dem med noget, så ved jeg, det bliver løst. Jeg ville i hvert fald være meget ked af at skifte dem ud."
GOOGLE OG SEO BLEV INDGANGSVINKEL TIL VÆKSTAFTALE
Noget tid efter stod en ny hjemmeside og dertilhørende webshop klar til Trucklageret.dk, men samarbejdet sluttede ikke der. Trucklageret.dk ville nemlig gerne høre, om Vestjysk Marketing kunne hjælpe virksomheden med at blive vist bedre i søgningerne på Google. Parterne aftalte et møde, og her blev Trucklageret præsenteret for en VækstAftale første gang:
- Det er vigtigt for os, at vi er til stede på Google, men vi har ikke selv ressourcerne til det. Det er kompliceret, og det ændrer sig hele tiden. På mødet blev vi præsenteret for, hvad Vestjysk Marketing kunne gøre for os på det punkt, men de viste os også, hvad vi kunne få ud af en VækstAftale hos dem, forklarer Louise Aae Christensen.
Med en VækstAftale hjælper Vestjysk Marketing mange virksomheder med at prioritere deres marketingkræfter rigtigt, og det forslag faldt i god smag hos Louise Aae Christensen og Trucklageret.dk:
”Vi er en familievirksomhed, så jeg er den eneste i vores marketingafdeling, og med vores ressourcer gav det rigtig god mening med en VækstAftale. Vi får et fast antal timers arbejde fra Vestjysk Marketing hver måned og fire VækstMøder om året. Det giver en masse god sparring, ligesom vi har mulighed for at få udviklet nye systemer, der kan gøre vores arbejdsdag lidt nemmere, så det gav bare bedst mening for os, siger hun.
Som det er tilfældet med alle VækstAftaler hos Vestjysk Marketing, så har Trucklageret.dk fået tildelt en fast digital marketing konsulent i form af Søren Kristensen, men Trucklageret.dk har også fået en fast webudvikler i form af Kevin From tilknyttet, da de jævnligt skal have udviklet nye systemer, og det har været en rigtig god kombination:
- Den personlige dialog, jeg har, med Søren og Kevin er rigtig god. Hvis jeg ringer eller skriver til dem, så får jeg svar fra dem hurtigt. Man føler ikke, at man bare er et nummer i rækken; det føles nærmest som om, at de er mine kollegaer. Jeg kan sparre med dem, og går jeg til dem med noget, så ved jeg, det bliver løst. Jeg ville i hvert fald være meget ked af at skifte dem ud, griner Louise Aae Christensen og fortsætter:
- Jeg har aldrig oplevet, at de siger nej til noget. De fortæller selvfølgelig, hvis det er noget, de ikke har lavet før, men det stopper dem ikke i at lave det til mig. Jeg har lidt en fornemmelse af, at hvis de en dag siger nej til mig, så er det simpelthen, fordi det ikke er fysisk muligt, det jeg beder om.
Skal vi også skabe resultater for dig?
POSITIVE RESULTATER PÅ FLERE FRONTER
Det gode samarbejde har heldigvis også givet pote andre steder end på et personligt plan. Trucklageret.dk har nemlig oplevet en markant forbedring af sine gennemsnitsplaceringer på Google, mens eksponeringer er mere end tredoblet på et år og kliks er mere end fordoblet i samme periode.
- Vi har rigtig travlt i øjeblikket, og det er selvfølgelig dejligt. Søren er også rigtig god til at minde os om, at vi skal blive ved og ved, for det giver noget på den lange bane, og det kan vi se. Derudover har han også skubbet på for, at vi udarbejdede en SoMe-opslagsplan, og det er jeg rigtig glad for, at vi er kommet i gang med. Det giver noget mere ro, og man kan arbejde med tingene i en længere periode, fortæller en glad Louise Aae Christensen.
På udviklingssiden bliver der også arbejdet hårdt for at minimere Trucklageret.dk’s medarbejderes spildtid, og i den forbindelse er en tilbudsgenerator og et servicesystem ved at blive udviklet:
- En stor del af vores salg foregår over telefonen, og derfor er det vigtigt, at vores medarbejdere kan tage telefonen, når kunderne ringer. Derfor har vi fået Vestjysk Marketing til at lave en tilbudsgenerator, så alt fra tilbud, ordrebekræftelse og følgeseddel kan ordnes med et klik på tablet og telefon, uanset om man sidder på kontoret eller er ude ved kunderne, forklarer hun og fortsætter:
- Det samme gør sig gældende for vores servicesystem, hvor vi gerne vil gøre det så nemt for os selv og vores kunder. Alle dokumenter samles et sted, og det har været meget vigtigt for os, og det kommer vores kunder også til at blive glade for.
Er du også klar til en VækstAftale?
GODE FREMTIDSUDSIGTER
På trods af en hverdag påvirket af coronapandemien, så har Trucklageret.dk altså oplevet fine resultater, og udviklingen, der er sket igennem samarbejdet med Vestjysk Marketing, glæder Louise Aae Christensen sig til at fortsætte:
- Vi håber, at vi kan blive ved med at udvikle os, og når vores nuværende projekter er sat i søen, så skal jeg nok finde nogle nye. Ellers kommer der altid en masse idéer på vores VækstMøder, og så kan jeg udvælge nogle derfra, som vi kører med, siger hun og forklarer til sidst om et af de seneste projekter:
- Vi skal have gravet en stor drejeskive ned i jorden, så vi kan tage gode billeder af vores produkter. Det skal alt sammen være med til at optimere kundeoplevelsen, og det glæder vi os meget til at få sat i søen.
HVEM ER TRUCKLAGERET?
Trucklageret importerer, forhandler og servicerer både nye og brugte maskiner. De har mange års erfaring i branchen og kan derfor hjælpe dig i mål med den helt rette løsning til netop din virksomheds ønsker og behov. Hos Trucklageret kan du altid regne med en personlig og pålidelig betjening i øjenhøjde.
Klar til at vækste digitalt?