Brug for Support - klik her

info@vestjyskmarketing.dk / 97 32 01 08 .

Blog indlæg

Adwords – det assisterende klik

Skrevet af: Søren Evald Kristensen - d. 03.11.16

Adwords-kampagnerne er rettet mod direkte salg. Søg på Google, bliv fristet af annoncen, klik og foretag et køb/tilmeld dig nyhedsbrevet/udfyld kontaktformularen eller andre relevante konverteringer. Adwords måles på konverteringerne. For uden konverteringerne, hvad er så ideen med Adwords-annoncering?

Digital Forretningsudvikling 2016

Skrevet af: René Rustesen - d. 02.11.16

Torsdag d. 27. oktober var vi 3 projektledere, der drog til Silkeborg for at deltage i IT Forums konference om Digital Forretningsudvikling. Konferencen viste sig at være et kig ind i krystalkuglen, og alt efter temperament var det et dystert eller et opløftende kig. Læs omkring mine tanker her.

Google sætter fokus på sikkerhed – hvad betyder det for dig?

Skrevet af: Kurt Moskjær Andersen - d. 31.10.16

Når Google til januar 2017 frigiver en ny version af deres web-browser Chrome, får det stor betydning for hvordan de besøgende ser på din hjemmeside eller webshop. Hvad der mere præcist kommer til at ske og hvad du kan gøre, kan du læse mere om herunder.

Søgemaskine Optimering - top 10

Skrevet af: Kenneth Sangill- Opdateret 06/01 -2016 - d. 16.09.16

Alle vil ligge i toppen på Google, men det er kun dem, der arbejder hårdt med SEO optimering der kan...

Ændringer i Google Adwords søgeordsplanlægning

Skrevet af: Louise Gundesbøl Sørensen - d. 12.09.16

Google har ændret adgangen til deres søgeordsplanlægning (keyword planner) sådan at det nu kun er brugere med en adwords konto der kan få adgang. Læs mere om ændringerne her.

Få forretningsmæssig succes med Pokémon Go

Skrevet af: Kasper Leth Hounisen - d. 31.08.16

Du har måske set dem, de vandre i haver, banker på døre og samler sig i store flokke - for at fange Pokémon. Som virksomhed ligger der er et kæmpe potentiale for at "fange" denne nye store målgruppe. Nemlig Pokémon trænere i dit lokalområde. Her kommer en guide, så du kan lave en succesfuld Pokémon kampagne!

Effektmåling

Skrevet af: Kenneth Sangill - d. 23.06.16

Måler du effekten af din hjemmeside? Har du styr på din KPI’er og hvordan du bedst indfrier dem? Hvis du kan svare ”Nej” til blot ét af disse spørgsmål så er dagens blog måske noget for dig.

Frasorter spamtrafik i Google Analytics

Skrevet af: Kenneth Sangill - d. 22.06.16

Har du oplevet, at der i din Google Analytics er en stigende mængde trafik fra udenlandske domæner? Det er desværre ikke lig med, at du modtager en masse brugbar trafik. Meget af dette trafik er nemlig trafik fra såkaldte spambots. I dette blogindlæg kan du lære, hvordan du frasorterer det!

Sådan bruger du søgeordstyper i AdWords

Skrevet af: Søren Evald Kristensen - d. 17.05.16

Har du ikke styr på dine søgeordstyper, annoncerer du højst sandsynligt alt for bredt. Du spilder penge på irrelevante søgeord og dit budget forsvinder hver dag uden konverteringer. Der er mange penge at spare ved at øge relevansen af dine søgeord. Hvis du har godt styr på dine søgeordstyper, er du et godt skridt på vej mod succes med AdWords.

Disruption og hvordan det påvirker din virksomhed.

Skrevet af: Anders Fuglsang-Abrahamsen - d. 06.05.16

En advarsel fra talerstolen på konferencen Digital Marketing Summit 2016: "Mulighederne er her, kunderne er klar, men virksomhedernes organisationer halter gevaldigt efter."

Tilmeld nyhedsbrev

Få online tips og tricks der kan flytte din forretning

Skal du bo her?

Vind lokal whisky

Vær med i konkurrencen om en Stauning Whisky. Du tilmeldes samtidigt vores nyhedsbrev.

Luk Popup